Грицишен Володимир Васильович
Освіта, фах: середня спеціальна, Кам’янець-Подільське культурно-освітнє училище; клубний працівник, керівник оркестру народних інструментів, 1975.
Педагогічний стаж: 31 рік.
Вивчено досвід з питання: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках музичного мистецтва».
Зміст досвіду:
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках музичного мистецтва є надзвичайно актуальною на сучасному етапі. Методи навчання як шляхи досягнення мети представляють собою систему дій учителем, які спрямовані на організацію діяльності учнів у засвоєнні змісту навчання. Метод музичного узагальнення наступності та послідовності допомагають встановлювати цілісне уявлення про музичне мистецтво.
Музикування є важливим методом активізації навчання. Використання наочності та дидактичних ігор на уроці підносять емоційність дітей, захопленість, цікавість активізують здатність дітей самостійно мислити і діяти.
Різноманітні нестандартні уроки підвищують в учнів інтерес до знань, розвивають їх творчі здібності, зацікавлюють і допомагають вихованцям бачити зв’язок музичного мистецтва з життям, його моральне значення.
Наслідки роботи:
Музичне мистецтво в школі – не тільки навчальний предмет, а й могутній засіб виховання, який має надати емоційного й естетичного забарвлення всьому духовному життю людини. Учні вчителя є неодноразовими призерами районного фестивалю-конкурсу української патріотичної пісні «Україно, любий край»: 2010 – ІІІ місце (соло), 2011 – ІІ місце (дует), 2013 – ІІІ місце (тріо).
З 2011 по 2013 роки займав І місця у районному фестивалі родинно-мистецьких традицій «Благослови, мати» (інструментальний жанр).
Форми узагальнення та поширення досвіду:
Досвід поширюється у вигляді відкритих уроків для вчителів школи, позакласних заходах та різних масових заходах села. Досвід вивчено та узагальнено адміністрацією школи та обговорено на засідання педагогічної ради від 02.03.2015, протокол № 4.