П`ятниця, 04.07.2025, 23:39
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Пархомовецька ЗОШ

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Сторінка вчителя музичного мистецтва


    Грицишен Володимир Васильович

    Освіта, фах: середня спеціальна, Кам’янець-Подільське культурно-освітнє училище; клубний працівник, керівник оркестру народних інструментів, 1975.

    Педагогічний стаж: 31 рік.

    Вивчено досвід з питання: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках музичного мистецтва».

    Зміст досвіду:

    Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках музичного мистецтва є надзвичайно актуальною на сучасному етапі. Методи навчання як шляхи досягнення мети представляють собою систему дій учителем, які спрямовані на організацію діяльності учнів у засвоєнні змісту навчання. Метод музичного узагальнення наступності та послідовності допомагають встановлювати цілісне уявлення про музичне мистецтво.

    Музикування є важливим методом активізації навчання. Використання наочності та дидактичних ігор на уроці підносять емоційність дітей, захопленість, цікавість активізують здатність дітей самостійно мислити і діяти.

    Різноманітні нестандартні уроки підвищують в учнів інтерес до знань, розвивають їх творчі здібності, зацікавлюють і допомагають вихованцям бачити зв’язок музичного мистецтва з життям, його моральне значення.

    Наслідки роботи:

    Музичне мистецтво в школі – не тільки навчальний предмет, а й могутній засіб виховання, який має надати емоційного й естетичного забарвлення всьому духовному життю людини. Учні вчителя є неодноразовими призерами районного фестивалю-конкурсу української патріотичної пісні «Україно, любий край»: 2010 – ІІІ місце (соло), 2011 – ІІ місце (дует), 2013 – ІІІ місце (тріо).

    З 2011 по 2013 роки займав І місця у районному фестивалі родинно-мистецьких традицій «Благослови, мати» (інструментальний жанр).

    Форми узагальнення та поширення досвіду:

    Досвід поширюється у вигляді відкритих уроків для вчителів школи, позакласних заходах та різних масових заходах села. Досвід вивчено та узагальнено адміністрацією школи та обговорено на засідання педагогічної ради від 02.03.2015, протокол № 4.